Hae
Outi Karita

Maaliskuussa kyykätään!

Kyykkyhaaste, siihen päätin nyt tarttua! Eräänä päivänä facea selatessani törmäsin kyseiseen Motiviren haasteeseen ja ajattelin, mikä jottei… Kun on painanut ”osallistun” nappulaa ei pakkia ole käytettävissä ainakaan henkisesti, enkä kyllä haluakaan! Pitkän salitauon jälkeen, mitä tässä on ollut, niin  tää tuntuu oikein hyvältä idikseltä! Kyykkyhaasteen myötä saatte vähän tuoreempiakin kyykkykuvia, kenties videotakin, nyt vähän tb kuvaa viime vuoden puolelta.

20151105_090425Aamulla kyykätään haasteen ekat 50 kyykkyä ja illalla pumppitunnin kyykyt vielä päälle! Ajattelinpa, että jos tämän haasteen kyykyt aina aamuisin suorittaisi pois alta. Viimeiset kyykyt kuun lopussa onkin sitten 250 kyykkyä. Facesta tän haasteen löytää Motiviren sivuilta 🙂

Onko muita kyykkyhaastelaisia?
Vielä ehtii kyllä mukaan haasteeseenkin 😉

0 kommenttia

  1. Mariia kirjoitti:

    Moi!
    Mun tekis mieli kauheasti osallistua tähän haasteeseen, mutta mietin miten jalkojen palautumisen kanssa käy.. Käyn treenamassa 4-5 krt viikossa salilla/ryhmäliikunnassa ja teen jalkatreeniä muutamaan otteeseen. Koetko että tähän haasteeseen kannattaa lähteä ja lisätä vaan ylimääräisenä muiden treenien päälle vai vähentää sitten muuta treenaamista? Kuulostaa aika hurjalta tuo 250 kyykkyä :D:D Hieman epäselvä kommentti, toivottavasti sait kiinni ideasta 😀 Tykkään muuten lueskella sun blogia, kivaa kun päivität aktiivisesti 🙂 Harvemmin saa aikaseksi kommentoitua, pitäisi olla aktiivisempi!!

    • Outi Karita kirjoitti:

      Kiitos Mariia kommentista ja kiva kun kommentoitsit nyt 🙂
      Mä oon joskus ollut näissä haasteissa omien treenien ohella kun treenasin 4-5 kertaa salilla ja ohjailin jumppia, tein ihan omien treenien lisäksi kyykyt ja lankut. Nyt omat salitreenit on olleet vähemmällä kun tuolloin ja itselle on hyvin otollinen tilanne lähteä tällaiseen haasteeseen. Itellä haasteet on olleet a on nytkin lisänä. Kokeilemalla sen silti huomaa, jos tuntuu että tulee jo liikaa kaikkea, eikä jalat palaudu niin silloin kannattaa miettiä haasteeseen osallistumista tai jonkin vähentämistä haasteen ajaksi, kokonaan nyt ei tarvi muita jalkatreenejä skipata. Toisaalta tällä voi saada uutta ärsykettäkin 😉
      Eli kokeilemaan vaan 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.